Vintern

Jag är konstig på många sätt. Jag sitter här i mitt kalla rum, eftersom att jag råkade ha fönstret öppet för länge. Ute har det varit kallt hela veckan, och jag gillar det! Hahah... Nästan hela Sverige sitter annars inne och länktar på att kunna gå ut och sola. Men jag länktar efter vintern, så att jag kan få ta på mig mina varma Uggs och sätta mig ute med en tjock varm jacka och en kopp varm choklad. De här bilderna är så inspererande. En iskall skön vinterdag med sol och många minusgrader. Herregud, jag kanske ska flytta norr ut. Hahah... Det låter som att jag vill ha vintern för alltid. Nej, nu vill jag nästan ha sommar, men ändå inte. Jag vill ha snö!

Hahahah... Nu ska jag gå och lägga mig och sova. PKFS <3 Hörs imorgon igen. Sov så sött alla underbara personer där ute! :)





Kommentera inlägget här:

Namn: (så jag vet vem du är)
Kom ihåg?

E-postadress:

Bloggadress: (så jag kan kolla in din blogg/sida)

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback