Söndag, måndag och tisdag

Har uppdaterat dåligt nu. Men jag haft så fullt upp. :) Här är lite vad vi (läs: jag, mamma, pappa, Calle, Victor) har gjort.

Söndag: Vi åkte till min kusin och hennes två barn. Vi drinkade och åt femrätters mat. Fasiken vad jag blev mätt. Jag lägger in bilder när jag kommer hem, för det går inte att ladda upp bilder här. Vi åt mackor till förrätt. Sen åt vi pasta. Jag trodde liksom att det var huvudrätten, så jag tod dubbla portioner. Sen kom dem in med en sort köttbit och sallad. Det var någon god vitlöksdressing också. Sen var det efterrätt: tiramisu. Skitgott var allt. Jag tror jag aldrig har varit så mätt. :) Sedan åkte vi på lite utflykter. Mer info och bilder kommer senare när jag är hemma. 

Måndag: I måndags hyrde vi bil och åkte runt i Toscana. Åååå, det är så vackert. Vi var i Siena. På vägen hem besökte vi en vingård. Valle & Victor provsmakade vin. Jag gick runt utanför och jag såg en massa fågelbon . Det var så sött när mammorna kom och matade sina ungar. Då såg man alla näbbar. 

Tisdag: Igår gick vi runt på stan hela dagen. Vi var i någon jättestor kyrka. Har bilder som jag visar när jag kommer hem. Vi gjorde inte så mycket mer. Åt lunch och middag.

Nej, nu ska jag äta frukost. PKFS<3


Kommentera inlägget här:

Namn: (så jag vet vem du är)
Kom ihåg?

E-postadress:

Bloggadress: (så jag kan kolla in din blogg/sida)

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback