SOMMARLOV!!

Hej!
Vaknade för cirka en timme sedan och har inte gjort så mycket. Jag ska strax ta och äta lite frukost. Becka, Vene & Ellen är på konfa, så jag kan inte göra något med dom. Jag får helt enkelt ha en Sara-dag. Raka benen, skrubba mig från topp till tå, måla manikyr och pedikyr, städa mitt rum, städa mitt garderobsrum osv. Oj, jag får nog sätta igång, så att jag ska hinna allt. 

Jag kom precis att tänka på att nu börjar mitt SOMMARLOV! Helt sjukt ju. Nu är det hela 64 dagar kvar tills skolan börjar. Känns så satans skönt. Nej, nu ska jag äta. PKFS <3

Bild från fototuren med Frida i lördags. 
Kamerahus: Nikon D40
Objektiv: Nikon AF-S DX NIKKOR ED 18-55mm 1:3.5-5.6GII
Inställning: F/5,6, ISO-200, 1/125 sekund & brännvidd 55mm


Kommentera inlägget här:

Namn: (så jag vet vem du är)
Kom ihåg?

E-postadress:

Bloggadress: (så jag kan kolla in din blogg/sida)

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback