Ny dator, skärm, mus & tangentbord! :D

Hej!
Idag har dagen spenderats på Media Markt. Jag har köpt en ny stationär dator med skärm, mus och tangentbord. Superskönt! Datorn jag har nu är jätteseg och jobbig. Men den datorn jag har nu är bara tre år, och när jag köpte den då var det den nyaste som fanns. Tror det är 500GB hårddisk & bara 1GM RAM minne, sjukt lite ju! Nu har jag 4GB RAM minne och mkt mer på hårddisken. Jag har även köpte en extern hårddisk. 

Lägger in bilder senare. Det går inte att lägga in bilder nu. Blogg.se strular för mig! Jättejobbigt. Jag som har så mycket att visa nu! :) PKFS <3 Nu ska jag fixa allt med datorn. 


Kommentera inlägget här:

Namn: (så jag vet vem du är)
Kom ihåg?

E-postadress:

Bloggadress: (så jag kan kolla in din blogg/sida)

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback