Min dag igår, den 25 juni 2009, på min 15-årsdag (även Jacksons dödsdag)

Igår vaknade jag som sagt var av att hela min familj stod och sjönk för mig. Det var tänkte att vi skulle ha ätit frukost på Waynes coffee och sedan åkt direkt till Gränna. Efter det skulle vi åkt över till visingsö och hyrt cyklar och cyklat runt hela ön. Det blev lite ändrade planer. Jag åt något annat till frukost, och sedan tog det så lång tid att äta så att vi inte skulle hinna cykla runt ön. För att klockan fem skulle jag till en nagelfärlängare. Det var det enda som blev av. Mamma skjutsade in mig till stan och vi gick i lite affärer. Sen gick jag och gjorde ordning naglarna (det tog över två timmar). Hehehe... Men nu är dom jättefina. Visar bilder på allt lite senare. Nu ska jag sätta på Sims 3, som jag också fick i födelsedagspresent (eller jag fick det förra veckan, samtidigt som jag köpte min nya dator.)

UPPDATERING: Jag vill också meddela att ni kan se dockumentären The music of Michael Jackson av Steve Cole på SVT1 ikväll kl 22! Den är värd att se. Den är från 2005 och speglar hans karriär på 1980-talet, musiken, dansen och kreaktiviteten. Dokumentären innehåller intervjuer med Michaels mamma, hans syster La Toya och kollegorna och vännerna Gladys Knight, Smokey Robinson och Liza Minelli . Michael Jackson är utan tvekan en av de allra största popstjärnorna i musikhistorien. Han ligger bakom några av de mest sålda albumen genom tiderna med "Thriller" från 1982 som sålts i över 52 miljoner exemplar.


Kommentera inlägget här:

Namn: (så jag vet vem du är)
Kom ihåg?

E-postadress:

Bloggadress: (så jag kan kolla in din blogg/sida)

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback