Hemma från stranden

Heeej!
Jag har så satans ont i ryggen. Jag har bränt mig skitmycket. Vi (9 st) låg vid vattnet i två-tre timmar, sen stack vi hem till Johanna. Vi lagade lite mat och sedan spelade vi kubb. Tjejerna mot killarna. Hahahahha...! Det blev 1-1. Vi spelade bara två gånger. :)

Nu ska jag ta på lite After Sun och lägga mig och vila. INOMHUS! Jag tror inte att jag kan gå ut på länge. I sånna fall måste jag täcka hela baksidan av kroppen. Jag får helt enkelt ta på mig min långklänning om jag ska ut. Jag trodde liksom inte att solen tog så bra, för det blåste så mycket nere vid vattnet. Men tydligen så bara bet solen fast i mig.

Nej, nu ska jag lägga mig och vila. PKFS <3

Mitt namn/alias är Becka!

Det var kul idag på stranden men vad jag brände mig på bak-benen. Det gör lite ont när jag sitter ner. Det blir i alla fall inget solande för mig i morgon!! Kram =)

2009-06-29 @ 19:25:06
Mitt namn/alias är emmelie

jag såg er

2009-07-16 @ 12:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn: (så jag vet vem du är)
Kom ihåg?

E-postadress:

Bloggadress: (så jag kan kolla in din blogg/sida)

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback