Harry Potter och halvblodsprinsen - på bio den 15 juli !

Eftersom mamma är medlem i SF's klubb fick vi beställa våra biljetter före 'alla andra'. Vi går den 15 juli, den första föreställningen, alltså kl 14.00. Vi sitter på Plusstolar som finns här i Jönköping. Det ska bli så sjukt kul att se filmen. jag har länktat så sjukt länge. Jag tyckte att det var jobbigt att vänta till i julas, och sedan när som sa att dom skulle skjuta upp premiären blev jag så jä'lar förbannad. 

Klicka på bilderna för att få se dom större.

Jag ska se filmen med mamma. Det är som en tradition som vi har med varje Potter-film. Jag tror inte att vi såg den första på bio, jag var ju så liten då. Men tvåan till feman har vi sett tillsammans. 

Klicka på bilderna för att få se dom större.

Bilder från http://harrypotter.warnerbros.com/harrypotterandthehalf-bloodprince/


Kommentera inlägget här:

Namn: (så jag vet vem du är)
Kom ihåg?

E-postadress:

Bloggadress: (så jag kan kolla in din blogg/sida)

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback