Fujitsu Siemens Computers dator, mus, tangentbord & Samsung skärm

Musen & tangentbordet hörde till och kom med datorn, medans skärmen köpte vi löst. Som ni ser är den från märket Samsung och kostade 1990 kr (ordinarie pris ca 3000 kr). Datorn är från Fujitsu Siemens Computers & kostade 7999 kr. Toppen! Satorn är skitsnabb och bra. Skärmen är en bildvänlig skärm, vilket betyder att den visar bilder snabbt och hackar sig inte när man spelar spel osv. Ovanpå datorn ser ni en extern hårddisk som vi köpte till för någon tusenlapp. Den rymmer 1 TB (= 1000 GB). Superduper, nu kommer jag inte behöva köpa någon ny dator på några år. :) Fast jag funderar på om jag ska köpa en jätteliten surflaptop, som har dåligt grafikkort och lär billig och liten. Bara för att kunna ta med sig och surfa på. :D Vad tror ni om det? (Som ni ser så är det sladdar överallt för tillfället, men dom ska bort senare. Måste bara koppla in skrivaren först.) PKFS <3
 


Kommentera inlägget här:

Namn: (så jag vet vem du är)
Kom ihåg?

E-postadress:

Bloggadress: (så jag kan kolla in din blogg/sida)

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback