Bussen in till gymmet! :)

Hej! Strax ska jag ta bussen in till gymmet. Åååå, vad skönt det ska bli! Mamma åker hem till Sthlm imorgon, men hon kommer hem lite senare i veckan. Sen har hon väl semester i några veckor skulle jag tro. Becka, jag, Vene & Ellen ska ju upp till Stockholm senare i sommar. Det ska bli sjukt kul!! Vad ska/har ni göra/gjort idag? 

Själv gick jag upp klockan 10 och åt frukost ute (som jag har gjort varje morgon i några veckor :D ). Efter det solade jag lite, men det blev så varmt, så att jag gick in. Eftersom att mamma och jag ska gå på premiären av HP har vi sett lite av den 5:e filmen. Mamma kommer inte ihåg så mycket vad som hände då. Hahahahhahaha...! Tror att vi ska se därifrån vi slutade igårkväll ikväll igen. 

Nej, nu börjar jag få lite bråttom. PKFS <3

Mitt namn/alias är Skånissen

Tjoo, det var länge sen jag skrev något här. Vad gör du?? Idag köpte jag en kamera. Det blev en Sony DSC-W230. Jag ville ha en rosa fast de hade ingen så det fick bli en blåå istället =) Saknar dig<3 får se på bio snart kram

2009-06-28 @ 20:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn: (så jag vet vem du är)
Kom ihåg?

E-postadress:

Bloggadress: (så jag kan kolla in din blogg/sida)

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback