Blod och sprutor

Hej!
Ska strax in till stan med mamma och köpa massvis med presenter till mig. Jag fyller år på torsdag! :) Jippie. I alla fall så gymmade jag igår. Åååå, vad skönt det var. Älskar att gå där på gymmet och lyfta lite skrot. Ska gå några gånger i veckan nu på sommaren. Imorse vid 8.45 var jag hos läkaren. Hehe.. Dom skulle undersöka mina knän, efterasom att jag har så ont. 

Sen fick jag ta blodprov, för första gången i mitt liv. Det gjorde ju faktiskt ont. Alla säger att det inte gör ont, men det tycker jag! Jag kollade aldrig på sprutan, men sen efterså när jag så på allt blod som hon hade tömt ur min kropp belv jag lite svinfärdig. Hahah... Jag som har lågt blodtryck i vanliga fall fick extra lågt. Men det gick över snabbt och jag åkte hem igen. Det var inte mer med det. Hehe...

Nu ska jag som sagt var snart in till stan. Mamma håller på att göra mat och nu ropar hon att jag måste ta ut diskmaskinen. Månste gå. PKFS <3 Hörs lite senare. :)

Mitt namn/alias är Anonym

är du i stockholm?

2009-06-22 @ 16:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn: (så jag vet vem du är)
Kom ihåg?

E-postadress:

Bloggadress: (så jag kan kolla in din blogg/sida)

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback