Senaste dagarna

Hej. Nu på sommaren går det mer och mer dagar mellan alla inlägg. Jag har ju så mycket att göra, sen så sitter jag ju inte så mycket vid datorn heller. De senaste dagarna har jag inte spenderat på stranden. Det har ju regnat konstant i flera dagar. Jag har lite nya bilder att visa. Bl a när det haglar och hela tomten är helt vit. Hahahah... man skulle kunna tro att det har snöat.

Jag har ochså varit med Becka. Vi har fixat liiite med hennes nya blogg. Igår var jag och gymmade också. Superskönt är det. Känslan efter man har gymmat är så skön. Det finns nog ingen skönare känsla. Hahaha! Idag ska jag, Becka och Ellen hem till Johanna och ha en myskväll. :) Vi ska kolla på film och mysa.

Just det. Såg ni också på Michael J's minnesstund igår. Usch... Det var ju så sorgset. Jag grät ner ett helt paket med näsdukar. Det värsta var väl elda när hans dotter kom fram och talade. *snyft, snyft* 

Nu ska jag klä på mig och ringa och se vad folket här i Jkpg har för sig idag. PKFS <3

Mitt namn/alias är ellen

hej vad heter beckas blogg? ^^

2009-07-08 @ 16:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn: (så jag vet vem du är)
Kom ihåg?

E-postadress:

Bloggadress: (så jag kan kolla in din blogg/sida)

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback