Fredag - men lite info från senast jag skrivit.

Heej!

Nu var det läääänge sedan jag skrev. Det har hänt mycket sedan sist. Hahahahahah... Jag har varit på premiären av Harry Potter och Halvblodsprinsen. Det kändes som att den slutade kanska tvärt och att det är mer som en 'fortsättning följer' - film. Men den var bra! Jag länktar bara tills nästa nu. 

Jag har shoppat en massor sedan senst också. Även de senaste veckorna då jag har skrivit lite inlägg har jag shoppat, men bara inte orkat visa. Sen har jag mer av mina födelsedagspresenter (som jag fick för en månad sedan) som jag har fotat och allt, men inte orkat lägga in. 

Idag var jag och röntgade mina båda knän. Det är första gången jag är på ett sjukhus i hela mitt liv (förutom när jag föddes, men jag kommer inte ihåg så mycket från det, hahaha). Det kändes konstigt. Bara jag kom in på sjukhuset blev jag liksom nervös. Det var precis som att jag hade kommit in för att operera bort min hjärntumör, och visste att jag aldrig skulle komma ut. Men, hahahah, så var det ju inte. Jag skulle ju bara röntga mig. Nog om det. 

Vad har jag annars gjort hela dagarna? Jo, juste, jag har spelat massor av Sims 3. Jag (och Becka för den delen) är ganska så beroende. Det var nästan det enda vi gjorde när jag var hos henne för några dagar sedan. Hehehe... Annars kommer jag inte riktigt ihåg vad jag har gjort. Jo, jag har tränat varannan dag på gymmet. :)

Nu ska jag ut i solen, som faktiskt har varit framme hala dagen. Kram

Mitt namn/alias är My

tittade precis ut för att se om solen var här också, haha men det var så mörkt så att snart kommer det väl en åskskur... =)

2009-07-31 @ 16:09:50
Bloggadress: http://mizie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn: (så jag vet vem du är)
Kom ihåg?

E-postadress:

Bloggadress: (så jag kan kolla in din blogg/sida)

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback