Vad ska jag välja för mönster till min hund? Eller min första fråga är; vilken ras?

Godkväll. Jag har precis kollat på Robinson och skall mysa lite med mamma och äta lite gott. Dagen har varit underbar. Solen har varit varm och jag har solat. Jag har till och med hunnit måla mina naglar nu också. Så nu är dom rosa. 

Här ser ni min framtida hobby. Jag har ju inte köpte en hund ännu, men jag ska sticka en liten hundklädsel. Jag tror jag ska ta en liten storlek, som min hundvalp kan få när han kommer hem till mig för första gången. Men sen måste jag ju köpa en hund också. Och först kanske jag ska bestämma ras. Jag tycker såna hundar på bilderna är fina. Jag lägger in bilder imorgon som visar vilka olika hundklädslar jag ska stick och vilka som är mina favoriter.

Det här är boken jag köpte på Akademibokhandeln för ett tag sen. Ca 100 kr kostar den.



Kommentera inlägget här:

Namn: (så jag vet vem du är)
Kom ihåg?

E-postadress:

Bloggadress: (så jag kan kolla in din blogg/sida)

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback