Pluggning

Hej!
Nu har jag pluggat i några timmar. Skönt faktiskt. Jag pluggade från 18-20 . Sen kollade jag på Ugly Betty på femman. I pausena pluggade jag och åt. Men nu sitter jag och pluggar igen och ska skriva lite till. Jag har sex sidor med anteckningar som utgör hela bokens sidor med info. Skönt. Då kan jag liksom lämna boken. PKFS <3 Godnatt.

Här ser ni en till bild från igår. 


Mitt namn/alias är My

jag satsar på MVG =)

Vi har våra matteprov på datorn, liite speceillt om man säger så, hehe. Första provet på datorn fick 59% av klassen IG, men nu har vi lärt oss hur man ska lägga upp proven, haha :D

2009-04-28 @ 21:25:49
Bloggadress: http://mizie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn: (så jag vet vem du är)
Kom ihåg?

E-postadress:

Bloggadress: (så jag kan kolla in din blogg/sida)

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback