Shopping 29/11 -08

En underbar klänning som jag ska ha till jul. Från Gina Tricot, 299 kr.


Det är egentligen mening att jag ska ha en bh utan band när jag har spetströjan. Men jag orkade inte byta just då. Tröjan är från ellos, ca 150 kr. Kjolen är från ellos, ca 250 kr. Jackan är från H&M, 498 kr (F.Y.N.D !!). Allt är ju så satans billigt.


Vantar från H&M, 59,50 kr/st. Jag köpte 'köp 2 betala för 1'.


Jag köpte mycker mer. Men jag orkade inte fota allt. Nu är allt inslaget i paket, så ni får vänta tills julafton. Haha! <3

Mitt namn/alias är Pinsamhetsbloggen

Tycker du om att skratta? Vill du ha lite reklam för din blogg? Gå då in på denna blogg: http://pinsamhetsbloggen.blogg.se, läs alla de pinsamma historierna och skicka in en egen. Länkar gärna till just DIN blogg, om du skickar in en egen pinsamhet. Du får även vara anonym om du vill. Ta en kik!

2008-11-30 @ 12:18:35
Bloggadress: http://pinsamhetsbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn: (så jag vet vem du är)
Kom ihåg?

E-postadress:

Bloggadress: (så jag kan kolla in din blogg/sida)

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback