Ny dator ?

Pappa kom hem från jobbet precis med en rolig nyhet. Dom ska testa nåra datorer ett tag och han ska testa denna (kolla nedan) fina vita skapelsen. Jag har precis börjat kolla på datorer (bärbara). Jag ska nämnligen önska mig en när jag fyller år (eller tidigare). Här har ni lite bilder i alla fall. Jag ska läsa lite om datorn nu, och sen ska jag se hur mycket man kan köra på den utan att den blir seg.

Det enda kravet jag har är att datorn ska vara liten och vit!

Här ser ni pappas (andra) dator. Här kan ni se hur stor den är, eftersom jag lagt mitt linsskydd som 'skalemätare'.

Bakom datorn där ser ni mammas dator. Alltså min gamla. Den är gigantisk om man jämför med den här. Hehe! ^^)




Hörs senare. PKFS <3


Mitt namn/alias är Andreas

Jätte fin blogg du har! Ha det så bra och ska nog börja kika in här oftare! :)



Ha en underbar lördag!

2008-12-20 @ 18:14:23
Bloggadress: http://andreasarzen.blogg.se/
Mitt namn/alias är Sara

HAHA JAG HAR EN SÅN! ACER ASPIRE ONE, ELLERHUR? JAG HAR EN EXAKT LIKADAN, VIT! KÖPTE DEN TYP I AUGUSTI TROR JAG. FINNS I BLOGGEN!

2008-12-23 @ 15:26:57
Bloggadress: http://barbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn: (så jag vet vem du är)
Kom ihåg?

E-postadress:

Bloggadress: (så jag kan kolla in din blogg/sida)

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback