I julstrumpan

Godmorgon alla underbara läsare! Nu har jag ätit frukost och öppnat mina första paket. Jag fick ett par Uggs Australia, ett armband, halsband, en bok (Om jag kunde drömma), en klänning och en lila mascara. PKFS <3 Skriver lite senare.

Jag fick äntligen mina underbara Uggs! Finns att köpa bl a här.

Pärlarmband (kan ta bort rosetten och bara ha ett armband för sig) & pärlhalsband.

Boken, Om jag kunde drömma, & en lila mascara från Lancome Paris.

Min julklänning som jag ska ha ikväll. Älskar den.

Mitt namn/alias är susan & tyra

kikar in....



God jul på dig!



Hoppas du hare bra :D

2008-12-24 @ 14:29:30
Bloggadress: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn: (så jag vet vem du är)
Kom ihåg?

E-postadress:

Bloggadress: (så jag kan kolla in din blogg/sida)

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback